سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات گوشی شیائومی

تعمیر گوشی شیائومی  از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل شیائومی ارائه می شود. متخصصین در واحد تعمیرات تخصصی موبایل ، تعمیرات گوشی شیائومی را با بهره مندی از مهارت ها و به روز ترین ترفند های تعمیراتی ارائه می دهند. بهره مندی از تجهیزات و امکانات پیشرفته در این واحد از تعمیرات موبایل باعث شده تا فرآیند تعمیرات انواع گوشی های موبایل شیائومی در این مجموعه امکان پذیر می باشد. همینطور دسترسی این مجموعه به انواع ابزار و قطعات نیز باعث شده تا تعویض قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل های شیائومی در این مرکز امکان پذیر می باشد.

در واحد تعمیر گوشی شیائومی از قطعات اورجینال استفاده می شود و مشخصات اصلی تمامی قطعات مورد استفاده برای مشتریان قابل تضمین می باشد. تمامی دستگاه ها بعد از اعمال فرآیند تعمیرات موبایل در این واحد برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شوند. 

تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی

تعمیر تاچ و ال سی دی یکی از خدمات تخصصی در مرکز تعمیرات تخصی موبایل می باشد. اگر در حین استفاده از گوشی خود متوجه کار نکردن تاچ گوشی و یا کند شدن آن شدید لازم است که برای تعمیر موبایل خود اقدام نمایید.

البته قبل از اینکه اقدام به تعمیر تاچ گوشی موبایل خود کنید باید بدانید که گاهی مواقع کند شدن و کار نکردن تاچ موبایل به دلیل اجرای برنامه های خیلی سنگین و پر شدن حافظه گوشی موبایل است. بنابراین ابتدا این موارد را بررسی نمایید و در صورتی که مشکل گوشی برطرف نشد برای تعمیر موبایل خود اقدام کنید.

کارشناسان تعمیرات موبایل با بررسی تاچ، اقدام به تعمیر و یا تعویض آن می کنند. یکی از تعمیرات قابل توجه تاچ، پرس کردن مجدد آن به ال سی دی است. در حالتی که تاچ از روی ال سی دی جدا شده باشد معمولاً به کندی عمل می کند و یا اصلا کار نمی کند. ال‌سی‌دی‌ گوشی‌های شیائومی مانند دیگر گوشی‌های هوشمند از سه بخش گلس، تاچ وال‌سی‌دی تشکیل شده است.که درصورت بروز خلل در هر یک از این بخش‌ها، علائم متفاوتی را به ‌دنبال خواهد داشت.

رفع مشکل داغ شدن گوشی‌های شیائومی

یکی از مشکلاتی که گاهی مواقع برای مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌های شیائومی اتفاق میافتد، داغ شدن گوشی می باشد. این مشکل ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد و تعمیر گوشی نیازمند تشخیص صحیح و اصولی است.

 

تعمیر و تعویض دوربین گوشی‌ شیائومی

طراحی دوربین‌ چندگانه با ماژول‌های برآمده در قسمت پشتی گوشی‌ شیائومی بیانگر همگام شدن کمپانی شیائومی با ترند بازار است. البته برآمدگی دوربین‌ها علاوه بر جلوه ی بسیار فوق‌العاده‌ای که به دستگاه می‌دهد، حساسیت این قطعه را هم نیز خیلی بالا می‌برد و باعث آسیب‌پذیری بیشتر آن نیز می‌شود. تصور بسیاری از کاربران درباره اینکه دوربین گوشی شان خراب شده و عمل نمی‌کند، غلط است. اگر دوربین گوشی شما عمل نمی‌کند، لزوما به این معنی نیست که ایراد از بخش سخت‌افزاری دستگاه می باشد.

گاهی مواقع  تنها یک اختلال نرم‌افزاری باعث از کارافتادن دوربین گوشی شما می شود. در این حالت شما می‌توانید با انجام کارهایی از جمله: ریستارت گوشی، فلش‌کردن، ریست‌‌فکتوری موبایل، آپدیت و یا درصورت نیاز دانگریت سیستم عامل هرگونه مشکلات نرم‌افزاری احتمالی را رفع کنید.  درصورتی که هیچگونه مشکل نرم‌افزاری، عملکرد دوربین موبایل را مختل نکرده باشد؛ به دنبال راهی برای تعمیر بخش سخت‌افزاری این قطعه باشید.

پارس ارتباط لوتوس نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل در سرتاسر ایران و همینطور برگذار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کرج می باشد. تعمیرات گوشی شیائومی را به ما بسپارید.